Veelgestelde vragen over het We Are Public platform

Het platform in een notendop

  • Op het nieuwe platform vind je alle programma's die onze curators selecteren. En om het je makkelijk te maken verdelen we ze onder in verschillende categorieën.
  • Bekijk alles van vandaag en morgen, onze highlights en de net bevestigde programma's. Zoek, filter, klik en ontdek het programma dat bij je past, of laat je juist verrassen door de collecties van onze curators.
  • Je kunt eindeloos van boven naar beneden door deze categorieën scrollen.
  • Ook kun je op elke rij kun je naar rechts scrollen om meer te zien. Wil je alles in één overzicht zien? Klik dan op de 'Bekijk alles' knop. Hiermee kom je op een aparte discipline pagina met alle programma's van die rij.
  • Onderaan de pagina vind je altijd het hele programma. Scroll naar beneden door de verschillende rijen om hier op uit te komen en klik op 'Toon meer programma's' om alles te zien.
  • Je vindt ook de collecties van onze curators. Hierin staan alle programma's die ze écht geweldig vinden.
  • Jouw lidmaatschap blijft verder op dezelfde manier werken. Je hoeft geen nieuwe inlogcodes aan te maken en je kunt gewoon gebruik blijven maken van jouw bestaande We Are Public-pas.
  • Kijk hier om stap voor stap met ons door het nieuwe platform te gaan.

Hoe kan ik een programma bewaren?

  • Je kunt een programma bewaren met de ‘Bewaar’-knop rechtsonder de titel van een programma.
  • We sturen je een reminder over de door jou bewaarde programma's. Zo hoef je niks te missen.
  • Alle door jou gemaakte reserveringen vanuit het voormalige We Are Public platform blijven geldig in het nieuwe platform.

Hoe kan ik een reservering maken voor een programma?

  • Alle informatie over het maken van een reservering voor een programma vind je onder de knop 'Ticket reserveren'.
  • Soms reserveer je via ons platform, soms via de betreffende instelling. Volg de instructies, het wijst zich vanzelf.

Waar kan ik mijn gemaakte reserveringen terugvinden?

  • In ‘Mijn profiel’ kun je de door jou gemaakte reserveringen terugvinden.
  • Hier staan alleen de reserveringen die je via ons platform hebt gemaakt. Reserveringen die je direct via de instelling maakt staan niet in deze lijst.

Waar kan ik mijn digitale pas terugvinden?

  • Door te klikken op de button ‘Mijn We Are Public-pas’, of in 'Mijn profiel' onder de button 'Mijn pas'.

Kan ik nog een fysieke pas krijgen?

  • Jazeker! Er is vanuit een duurzaam perspectief besloten om de fysieke We Are Public-pas alleen op te sturen als dit wordt aangegeven in het aanmeldformulier. De digitale pas in je profiel kun je altijd en overal, in combinatie met een geldige ID, gebruiken als We Are Public-pas.
  • Wil je toch liever een pas voor in je portemonnee? Dit kan je aanvragen zodra je betalend lid bent. Stuur dan een mail naar info@wearepublic.nl.

Heb je nog andere vragen?