Maandelijkse Afrekening
Iedere maand keert We Are Public geld uit aan partners voor de programma’s die onze leden bezoeken. Voor ieder gescand lid krijg je de helft van de originele ticketprijs met een maximum van €12,50. Op deze pagina lees je in vogelvlucht alle informatie over de werkwijze van de maandelijkse afrekening. Lees het goed door, deze informatie is essentieel voor het ontvangen van de juiste vergoeding.
Stap 1
Begin van iedere maand krijg je van ons een mailtje, waarin we je erop wijzen dat alle bezoekgegevens van de afgelopen maand klaar staan in het partnerportaal.
Stap 2
Log in op het partnerportaal. Hier vind je al jouw programma’s van de afgelopen maand, met daarbij een overzicht van het aantal We Are Public bezoekers evenals de vergoeding die we per bezoek uitkeren.

Stap 3
Je hebt tot de 15de van de maand de tijd om jouw gegevens in het partnerportaal te controleren. Let daarbij vooral op het aantal scans en de vergoeding per scan. Klopt de vergoeding per ticket niet? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij We Are Public. Klopt het aantal scans niet met jouw eigen overzicht? Dan kun je zelf in het partnerportaal scans toevoegen, zodat het aantal bezoeken klopt met je eigen administratie.
Let op!
In principe keren wij de vergoeding uit op basis van scans. Maar het kan natuurlijk zijn dat er iets mis is gegaan tijdens het scannen. Als het gaat om een klein aantal extra scans, dan zullen wij de aanpassing gewoon doorvoeren in de afrekening. Wil je meer dan 5 scans toevoegen? Neem dan contact met ons op, om te voorkomen dat het in de toekomst mis blijft gaan met scannen.

Stap 4
Na de 15de van de maand gaat ons financiële team aan de slag met het opmaken van de facturen en het uitkeren van de vergoeding. We hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Zodra de facturen zijn opgemaakt, kunnen er geen wijzigingen meer worden aangebracht. Wanneer jouw factuur beschikbaar is, kun je deze inzien en downloaden via het partnerportaal. Je ontvangt hierover een e-mail. Is het niet gelukt om voor die tijd de gegevens te controleren? Dan keren we een vergoeding uit op basis van de scans die bij ons zijn geregistreerd.

Als je vragen hebt over de maandelijkse afrekening, neem dan contact op met partneradministratie@wearepublic.nl.