Blog overzicht
Achtergrond

Public Update: Op naar de 2.500 cultuuroptimisten

Gepost op 11 jun 2014 om 13:17 door Bas Morsch

Het gaat goed met de We Are Public campagne. Zoals je weet hebben we voor 15 juli 2.500 leden nodig om onze plannen te verwezenlijken. We zijn twee weken bezig en de teller staat op ongeveer 670 leden. Een geweldige score van meer dan 25% en we zijn iedereen die lid is geworden zeer dankbaar. Maar we zijn er nog niet en we zullen de komende weken intensief campagne voeren om ons doel te behalen.

Zo duikt We Are Public de komende weken op tijdens verschillende evenementen in de stad, bijvoorbeeld bij de opening van het Volkshotel en bij Opera in het Park.

Om je alvast een idee te geven van wat We Are Public je vanaf september kan gaan bieden kun je als We Are Public lid de komende weken met je tijdelijke Public Access pas alvast naar een aantal bijzondere evenementen. Bijvoorbeeld de voorpremière van de rerelease van Videodrome van David Cronenberg in EYE en de afterparty van het Das Magazin FestivalDaarnaast krijg je 50% korting op twee prachtige voorstellingen van het Holland Festival.

Dus meld je aan (als je dat nog niet hebt gedaan) en houd je mail en onze Facebook en Twitter in de gaten, er volgt snel meer

Deze website maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren. Door cookies te accepteren help je ons om We Are Public verder te verbeteren. Meer informatie over ons cookie- en privacy beleid vind je hier.