Algemene Voorwaarden HKU Cultuurpas

Non-stop toegang tot cultuur, gratis voor HKU studenten

De HKU Cultuurpas

  • De HKU Cultuurpas is gratis voor- en uitsluitend bedoeld voor HKU studenten.
  • Zodra je de pas aanvraagt, ontvang je een e-mail met een barcode die je kunt gebruiken om het programma te bezoeken. Deze barcode komt in je profiel te staan, zodat je hem altijd bij de hand hebt.
  • Je fysieke pas wordt binnen tien werkdagen opgestuurd.
  • Je HKU Cultuurpas is persoonlijk en niet overdraagbaar. De pas kan door niemand anders worden gebruikt.

Toegang

  • Je HKU Cultuurpas geeft je gratis entree of korting op We Are Public programma’s. Het geeft je geen voorrang in de rij en geen gegarandeerde entree wanneer een evenement is uitverkocht of vol is.
  • Het overzicht van alle programma’s waar je met de HKU Cultuurpas heen kan vind je via hier
  • Het verschilt per evenement hoe je aan kaarten komt. Soms kun je reserveren, soms kun je kaarten online kopen met een kortingscode en soms kun je alleen op de dag van het evenement op vertoon van je pas aan de kassa een kaartje ophalen. Op de website vind je altijd de meest actuele kassa-informatie onder de knop Ticketinfo. Dus houd de website goed in de gaten.
  • Te allen tijde geldt; wees op tijd en neem je HKU Cultuurpas en identiteitsbewijs mee. Bij toegang van een evenement behoudt het kassapersoneel te allen tijde het recht om vertoon van je identiteitsbewijs te vragen. Als je je HKU Cultuurpas en identiteitsbewijs niet bij je hebt, heb je geen recht op korting of gratis toegang.

Verlies, beschadiging of diefstal

  • Als je je HKU Cultuurpas bent verloren, hebt beschadigd of als je pas is gestolen, laat dit dan zo snel mogelijk weten via info@wearepublic.nl. We sturen je dan zo snel mogelijk een nieuwe ledenpas op.

Opzeggen of wijzigen HKU Cultuurpas

  • Je kunt je HKU Cultuurpas op elk moment opzeggen. Klik hier om je pas op te zeggen.
  • Je HKU Cultuurpas is geldig zolang jij HKU student bent. Aan het einde van elk studiejaar wordt er gecontroleerd of jij nog recht hebt op de pas.
  • Zodra je bent afgestudeerd is het mogelijk om je HKU Cultuurpas om te zetten in een regulier (betaald) We Are Public-lidmaatschap. Het reguliere lidmaatschap gaat pas in zodra je HKU Cultuurpas is verlopen. Je krijgt dan een nieuwe We Are Public-pas toegestuurd.
  • Je kunt je persoonsgegevens wijzigen in je profiel op de website. Wijzigingen dienen z.s.m. doorgegeven te worden, dit is je eigen verantwoordelijkheid.
  • We Are Public heeft het recht het gebruik van de pas per direct stop te zetten indien de abonnee:
    – onjuiste gegevens heeft verschaft aan We Are Public;
    – fraude heeft gepleegd in het gebruik van de HKU Cultuurpas;
    – zich niet houdt aan de bezoekersvoorwaarden van de bezochte locatie.

Service

Contact

We Are Public
Doctor Jan van Breemenstraat 3
1056 AB Amsterdam
Nederland
085 – 064 04 33

Privacystatement

We Are Public neemt het beschermen van je privacy serieus. We gebruiken persoonlijke informatie van gebruikers en leden alleen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en behandelen deze vertrouwelijk. Voor meer informatie, lees ons HKU Privacystatement

Aanmelden en vragen

Aanmelden voor de HKU Cultuurpas kan via deze link. Heb je vragen over de algemene voorwaarden? Neem dan contact met ons op via info@wearepublic.nl.

Deze website maakt gebruik van cookies om je gebruikerservaring te optimaliseren. Door cookies te accepteren help je ons om We Are Public verder te verbeteren. Meer informatie over ons cookie- en privacy beleid vind je hier.