Algemene voorwaarden HKU

Aanmelden

  • Alle HKU studenten die de pas aanvragen betalen een bijdrage van 25€ per schooljaar.

  • Je kan je alleen aanmelden met een HKU mailadres.

  • Als je al lid bent van We Are Public kun je mailen met info@wearepublic.nl om je lidmaatschap om te zetten.

  • Via deze link kun je je als HKU-student aanmelden als nieuw lid van We Are Public. Het is alleen mogelijk om je aan te melden met een Nederlands IBAN.

De We Are Public-pas

  • Voor de meeste programma’s kun je een ticket reserveren.
  • Zodra je lid wordt, vind je je We Are Public-pas in je profiel. Heb je aangegeven dat je naast een digitale pas, ook een fysieke pas wilt ontvangen, dan ontvang je deze na 14 werkdagen thuis.
  • Wil je een nieuwe fysieke pas ontvangen? Stuur een mailtje naar info@wearepublic.nl.
  • Je We Are Public-pas is persoonlijk en niet overdraagbaar. De pas kan door niemand anders worden gebruikt dan door diegene die op de pas vermeld staat.

Toegang

  • Voor de meeste programma’s kun je een ticket reserveren.
  • Tickets zijn voor het overgrote deel gratis voor HKU studenten, soms moet je een klein bedrag bijbetalen.
  • Soms reserveer je via ons platform, soms via de betreffende instelling. Volg de instructies, het wijst zich vanzelf.
  • Het kan natuurlijk zijn dat een programma is uitverkocht of vol gereserveerd. Geen zorgen, er zijn vaak op dezelfde dag genoeg andere programma's om uit te kiezen.
  • Vaak weten we van tevoren dat een programma is uitverkocht, dan geven we dat aan op onze website. Check dus voor je van huis vertrekt altijd de actuele programma-informatie.
  • Te allen tijde geldt; wees op tijd en neem je We Are Public-pas en ID mee. Bij toegang behoudt het kassapersoneel het recht om je ID te vragen. Als je je We Are Public-pas en je ID niet bij je hebt, heb je geen recht op korting of gratis toegang.

Betaling

  • Alle HKU studenten die de pas aanvragen betalen een bijdrage van 25€ per schooljaar.

  • Heb je voor 1 september 2023 al een We Are Public-lidmaatschap ontvangen of aangevraagd? Dan was de pas het afgelopen schooljaar nog gratis. Alle gratis lidmaatschappen stoppen per 1 oktober 2025.

  • De bijdrage voor het hele schooljaar (1 november t/m 31 oktober) is 25€. Start je gedurende het schooljaar, dan betaal je een aangepast bedrag, berekend tot 1 november.

  • De eerste afschrijving vindt plaats aan het begin van de eerstvolgende kalendermaand na aanmelden.

  • Blijf je na een schooljaar lid, dan wordt de jaarlijkse bijdrage van 25€ op 1 november weer afgeschreven.

  • Als de afschrijving van je rekening niet lukt, proberen we het bedrag bij de volgende incassoronde nogmaals van je rekening af te schrijven. Als de betaling twee keer faalt, nemen we contact met je op en pauzeren we je lidmaatschap, tot het achterstallige abonnementsgeld alsnog is voldaan.

  • We Are Public is niet verantwoordelijk als je je inschrijft met andermans rekeningnummer. Als je een rekeningnummer invult zonder dat de eigenaar van de rekening hiervan op de hoogte is, zal We Are Public je details doorgeven aan de desbetreffende bank.

De Vriendendienst

  • Met de Vriendendienst nodigen We Are Public-leden een vriend uit voor een maand gratis We Are Public.
  • Als er binnen de eerste maand wordt opzegt, dan loopt het lidmaatschap op de laatste dag van de eerste maand af. Je zit dan dus nergens aan vast.
  • Als er niet binnen de eerste maand wordt opgezegd, dan wordt het lidmaatschap automatisch omgezet in een regulier We Are Public lidmaatschap.
  • Vanaf dat moment gelden de algemene voorwaarden voor het reguliere We Are Public lidmaatschap. Er geldt dan een minimale lidmaatschapsduur van 3 volledig betaalde kalender maanden.

Verlies, beschadiging of diefstal

  • Is je We Are Public-pas kwijt, beschadigd of gestolen? laat dit dan weten via info@wearepublic.nl. Je hebt natuurlijk altijd je digitale pas in je profiel.
  • Mocht je graag een nieuwe fysieke pas willen. Stuur dan een mailtje naar info@wearepublic.nl.
  • We Are Public stort geen geld terug voor de periode dat je je We Are Public-pas niet kunt gebruiken door verlies, beschadiging of diefstal.

Opzeggen of wijzigen

  • Je kunt je We Are Public-lidmaatschap op elk moment opzeggen. Klik hier om je pas op te zeggen.
  • Je We Are Public-pas is geldig zolang jij HKU student bent. Aan het begin van elk studiejaar wordt er gecontroleerd of jij nog recht hebt op de pas.
  • Zodra je bent afgestudeerd is het mogelijk om je We Are Public-pas om te zetten in een regulier We Are Public-lidmaatschap. Het reguliere lidmaatschap gaat pas in zodra je We Are Public-pas is verlopen.
  • Je kunt je persoonsgegevens wijzigen in 'Mijn profiel' op ons platform. Wijzigingen dienen z.s.m. doorgegeven te worden, dit is je eigen verantwoordelijkheid.

Algemene Voorwaarden We Are Public Giftcard

  • De algemene voorwaarden van de We Are Public Giftcard vind je hier.

Privacy Statement

  • We Are Public neemt het beschermen van je privacy serieus. We gebruiken persoonlijke informatie van gebruikers en abonnees alleen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en behandelen deze vertrouwelijk.
  • Voor meer informatie, lees ons Privacy Statement HKU.

Contact

  • Meer weten over het We Are Public-lidmaatschap? Kijk bij onze veelgestelde vragen.
  • Nog steeds geen antwoord op je vraag? Neem contact op met We Are Public via info@wearepublic.nl. Op dinsdag t/m vrijdag zijn wij tussen 12 en 16 uur ook telefonisch bereikbaar op 085 064 0433.

Ons adres

We Are Public
Haarlemmer Houttuinen 177A
1013 GM Amsterdam
Nederland