Algemene voorwaarden HKU Cultuurpas
De HKU Cultuurpas
- De HKU Cultuurpas is gratis voor HKU studenten.
Zodra je de pas aanvraagt, kan je direct op pad met je digitale pas in je profiel. Heb je aangegeven dat je naast een digitale pas, ook een fysieke pas wilt ontvangen, dan ontvang je deze binnen 2 werkdagen thuis.
Je HKU Cultuurpas is persoonlijk en niet overdraagbaar. De pas kan door niemand anders worden gebruikt.
Toegang
- Voor de meeste programma’s kun je een ticket reserveren.
- Tickets zijn voor het overgrote deel gratis voor We Are Public-leden, soms moet je een klein bedrag bijbetalen.
- Soms reserveer je via ons platform, soms via de betreffende instelling. Volg de instructies, het wijst zich vanzelf.
- Het kan natuurlijk zijn dat een programma is uitverkocht of vol gereserveerd. Geen zorgen, er zijn vaak op dezelfde dag genoeg andere programma's om uit te kiezen.
- Vaak weten we van tevoren dat een programma is uitverkocht, dan geven we dat aan op op onze website. Check dus voor je van huis vertrekt altijd de actuele programma-informatie.
- Te allen tijde geldt; wees op tijd en neem je HKU Cultuurpas en ID mee. Bij toegang behoudt het kassapersoneel het recht om je ID te vragen. Als je je HKU Cultuurpas en je ID niet bij je hebt, heb je geen recht op korting of gratis toegang.
De Vriendendienst
- Met de vriendendienst nodigen We Are Public leden een vriend uit voor een maand gratis We Are Public.
- Als er binnen de eerste maand wordt opzegt, dan loopt het lidmaatschap op de laatste dag van de eerste maand af. Je zit dan dus nergens aan vast.
- Als er niet binnen de eerste maand wordt opgezegd, dan wordt het lidmaatschap automatisch omgezet in een regulier We Are Public lidmaatschap.
- Vanaf dat moment gelden de algemene voorwaarden voor het reguliere We Are Public lidmaatschap. Er geldt dan een minimale lidmaatschapsduur van 3 volledig betaalde kalender maanden.
Verlies, beschadiging of diefstal
- Is je We Are Public-pas kwijt, beschadigd of gestolen? laat dit dan weten via info@wearepublic.nl. Je hebt natuurlijk altijd je digitale pas in je profiel.
- Mocht je graag een nieuwe fysieke pas willen. Stuur dan een mailtje naar info@wearepublic.nl.
- We Are Public stort geen geld terug voor de periode dat je je We Are Public-pas niet kunt gebruiken door verlies, beschadiging of diefstal.
Opzeggen of wijzigen
Je kunt je HKU Cultuurpas op elk moment opzeggen. Klik hier om je pas op te zeggen.
Je HKU Cultuurpas is geldig zolang jij HKU student bent. Aan het einde van elk studiejaar wordt er gecontroleerd of jij nog recht hebt op de pas.
Zodra je bent afgestudeerd is het mogelijk om je HKU Cultuurpas om te zetten in een regulier (betaald) We Are Public-lidmaatschap. Het reguliere lidmaatschap gaat pas in zodra je HKU Cultuurpas is verlopen.
Je kunt je persoonsgegevens wijzigen in 'Mijn profiel' op ons platform. Wijzigingen dienen z.s.m. doorgegeven te worden, dit is je eigen verantwoordelijkheid.
Algemene Voorwaarden We Are Public Giftcard
- De algemene voorwaarden van de We Are Public Giftcard vind je hier.
Privacy Statement
- We Are Public neemt het beschermen van je privacy serieus. We gebruiken persoonlijke informatie van gebruikers en abonnees alleen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en behandelen deze vertrouwelijk.
- Voor meer informatie, lees ons Privacy Statement HKU.
Contact
- Heb je vragen over deze algemene voorwaarden? Neem dan contact met ons op via info@wearepublic.nl.
- 085 – 0640433 (ma-vrij tussen 10.00-17.00)
Ons adres:
We Are Public
Haarlemmer Houttuinen 177
1013 GM Amsterdam
Nederland