Algemene voorwaarden We Are Public lidmaatschap

Het lidmaatschap bij We Are Public kost €15 inclusief BTW per maand.

Ledenpas

  • Zodra je lid wordt, ontvang je een email met een barcode die je kunt gebruiken om het We Are Public programma te bezoeken. Deze barcode is twee weken geldig. Je officiële pas wordt binnen zes werkdagen verstuurd.
  • Je ledenpas is persoonlijk en niet overdraagbaar. De ledenpas kan door niemand anders worden gebruikt dan door diegene die op de pas vermeld staat.

Toegang

  • Je ledenpas geeft je vrije entree of korting. Het geeft je geen voorrang in de rij en geen gegarandeerde entree wanneer een evenement is uitverkocht of vol is.
  • Het overzicht van het We Are Public-aanbod is terug te vinden op www.wearepublic.nl
  • Het verschilt per evenement hoe je aan kaarten komt. Soms kun je reserveren, soms kun je kaarten online kopen met een kortingscode en soms kun je alleen op de dag van het evenement op vertoon van je pas aan de kassa een kaartje ophalen.
  • Op de website vind je altijd de meest actuele kassa informatie. Dus houd de website goed in de gaten.
  • Te allen tijde geldt; wees op tijd, en neem je ledenpas en identiteitsbewijs mee.
  • Bij toegang van een evenement behoudt het kassapersoneel te allen tijde het recht om vertoon van je identiteitsbewijs te vragen.
  • Als je je ledenpas en identiteitsbewijs niet bij je hebt, heb je geen recht op korting of gratis toegang.

Betaling

  • Het lidmaatschap bij We Are Public kost € 15 per maand.
  • Je lidmaatschapsgeld wordt in de eerste week van de maand afgeschreven.
  • In de maand dat je lid wordt, betaal je per dag 50 cent, met een maximum van 15 euro voor die maand. Dit geld wordt automatisch geïncasseerd in de eerste week van de opvolgende maand. Voorbeeld: word je op de tweede van de maand lid, betaal je 14,50. Word je op de 29ste lid, betaal je 1 euro.
  • Als de afschrijving van je rekening niet lukt proberen we het bedrag bij de volgende incassoronde nogmaals van je rekening af te schrijven. Als de betaling twee keer faalt nemen we contact met je op en pauzeren we je lidmaatschap, tot het achterstallige abonnementsgeld alsnog is voldaan.
  • We Are Public is niet verantwoordelijk als je je inschrijft met andermans rekeningnummer. Als je een rekeningnummer invult zonder dat de eigenaar van de rekening hiervan op de hoogte is, zal We Are Public je details doorgeven aan de desbetreffende bank.
  • We Are Public behoudt zich het recht voor de hoogte van het abonnementsgeld te wijzigen. We stellen je hiervan minimaal één volle kalendermaand van te voren van op de hoogte.
  • We Are Public behoudt zich het recht voor om de ledenpas buiten werking te stellen in geval de incasso twee maanden achtereenvolgend om welke reden dan ook storneert. De ledenpas wordt weer in gebruik gesteld zodra het verschuldigde abonnementsgeld op de rekening van We Are Public is bijgeschreven.

Verlies, beschadiging of diefstal

  • Als je je ledenpas bent verloren, hebt beschadigd of als je pas is gestolen, laat dit dan zo snel mogelijk weten via info@wearepublic.nl. We sturen je dan zo snel mogelijk een nieuwe ledenpas op.
  • We Are Public stort geen geld terug voor de periode dat je je ledenpas niet kunt gebruiken door verlies, beschadiging of diefstal.

Opzegging lidmaatschap

  • De minimumperiode van lidmaatschap van We Are Public is drie volledige kalendermaanden.
  • Je lidmaatschap wordt elke maand automatisch verlengd tot opzegging.
  • Als je je lidmaatschap wil opzeggen kun je dat op elk moment na de eerste drie maanden doen door een e-mail te sturen naar info@wearepublic.nl.
  • Om op te zeggen met ingang van een nieuwe maand, moet je opzegging uiterlijk de 15e van de voorafgaande maand ontvangen zijn. Als je je lidmaatschap op of voor de 15e opzegt, blijft je lid tot het eind van de desbetreffende maand.
  • Als je opzegt na de 15e ben je de volgende maand nog wel lid en schrijven we ook het bedrag voor lidmaatschap af van je rekening.
  • We Are Public heeft het recht een abonnement per direct op te zeggen indien de abonnee:
    – onjuiste gegevens heeft verschaft aan We Are Public;
    – fraude heeft gepleegd in het gebruik van de ledenpas;
    – zich niet houdt aan de bezoekersvoorwaarden van de bezochte locatie.
  • Ben je lid geworden via een van onze speciale campagnes, dan kunnen de voorwaarden afwijken. De algemene voorwaarden zijn naar je mailadres gestuurd.

Wijzigen persoonsgegevens

  • Wijzigingen dienen z.s.m. doorgegeven te worden, dit is je eigen verantwoordelijkheid.
  • Je kunt je persoonsgegevens wijzigen in je profiel op de website, IBAN-gegevens moet je per mail wijzigen, stuur ze naar: info@wearepublic.nl.

Algemene Voorwaarden Cadeaulidmaatschap

De algemene voorwaarden van het cadeaulidmaatschap vind je hier.

Contact

Ons adres is:

We Are Public
Doctor Jan van Breemenstraat 3
1056 AB Amsterdam
Nederland
+31 (0)20 737 1529

Privacy Beleid

We Are Public neemt het beschermen van je privacy serieus. We gebruiken je persoonlijke informatie alleen om je lidmaatschap te verwerken en contact met je op te nemen over je lidmaatschap. We delen je gegevens met niemand.

Aanmelden en vragen

Via deze link kan je je aanmelden als nieuw lid van We Are Public. Helaas is het nu alleen mogelijk om je aan te melden met een Nederlands IBAN. Heb je vragen over deze algemene voorwaarden? Neem dan contact met ons op via info@wearepublic.nl.